Vrácení a reklamace

Vratka, nebo reklamace? S námi to jde vyřešit hladce.

Zakoupené zboží nesedí, nebo nevyhovuje? Do 14 dní po nákupu.

Stačí nám vyplnit tento formulář. Stahuj


Zakoupené zboží nefunguje? Do 14 dní po nákupu.

Stačí nám vyplnit tento formulář. Stahuj


Zakoupené zboží nefunguje? Více než 14 dní po nákupu.

Stačí vyplnit přiložený formulář. Stahuj


Zboží dorazilo poškozené?

Převzali jste jej od přepravce?

Pokud ne, tak to vyřešíme za vás a zašleme nové zboží.

Pokud ano, je nutné to nahlásit neprodleně přepravci. Nejpozději však do 2 kalendářních dnů. Upozornění: Převzetím zboží od přepravce a podpisem stvrzujete, že zboží přebíráte nepoškozené. Pokud by zásilka jevila známky poškození, je přepravce povinen sepsat zápis o poškození zásilky, pokud není přiložen nebo s vámi sepsán, tak takovou zásilku nepřebírejte.


Poslali jsme špatné zboží, nebo chybí něco v objednávce?

Dejte nám to prosím vědět na kontaktní mail iocel.info@gmail.com a v nejbližším termínu to vyřešíme a napravíme.


Máte jiný dotaz, který jste zde neobjevili?

V ideálním případě pište na: iocel.info@gmail.com , nebo volejte na telefon.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné