Jak určit velikost náramku

Pomůžeme s vybráním správné velikosti

Dvě nejdůležitější věci při výběru náramku

  1. Vaše pohodlí je na prvním místě. Nošení náramku musí být pohodlné a nemělo by vás nijak omezovat.
  2. Neméně důležitá je správná volba typu náramku. Volný, nebo těsně padnoucí? Máme řešení. Pro volný zvolte o číslo větší velikost a pro těsně padnoucí menší velikost. Více se dozvíte níže u jednotlivých typů.

Jak se správně změřit

  1. Vezměte krejčovský metr, proužek papíru, nebo provázek.
  2. Omotejte ho kolem zápěstí, jak vidíte na obrázku. ruka_final
  3. Pokud jste použili metr, tak znáte velikost zápěstí. Pozor! Pokud výsledné číslo není celé, zaokrouhlujte nahoru, tzn. při naměřených 15,5 cm berte velikost náramku 18. Pokud jste použili provázek, tak naměřte jeho velikost tam, kde se konce setkaly.
  4. Velikost náramku pevného typu bangle zjistíte tak, že ruku položte dlaní dolů na papír. Poznačte si okraje ruky. Oba dva body spojte a změřte pravítkem. Nyní máte vnitřní průměr náramku s delší stranou. Ruku nyní otočte na bok a opět si označte okraje ruky. Oba dva body opět spojte a změřte pravítkem. Nyní znáte vnitřní průměr náramku s kratší stranou. Výsledné hodnoty porovnejte s bangle náramkem. K výsledným cm doporučujeme přičíst několik mm, aby Vám náramek nebyl příliš těsný. Také je důležité si uvědomit, že pokud je rozměr větší než naměřený, náramek díky šířce dlaně z ruky jen tak nevyklouzne.
  5. K naměřené délce připočtěte podle typu náramku ještě níže uvedené.
    1. Pro pevné náramky: cca 2 cm.
    2. Pro klasické náramky: 1,5 - 2 cm.
    3. Pro kožené náramky: max 0,5 cm.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné